We gebruiken cookies gebruiksvriendelijker te maken.

watsonAssistant API : gespreksstromen tussen een toepassing en haar gebruikers

De watsonAssistant API wordt als ‘chatbot’ gebruikt om gespreksstromen te creëren tussen een toepassing en haar gebruikers.

  • 1 december 2022
  • Nieuws

De watsonAssistant REST service laat toe om, op basis van een ontvangen tekst, een tekst terug te geven, en wordt aangemaakt met behulp van AI (Artificiële Intelligentie) van een 'chatbot', die voorafgaandelijk geconfigureerd werd in de IBM Watson Assistant WebApp. Deze dienst kan dus gesprekstromen creëren tussen een toepassing en haar gebruikers.

De dienst watsonAssistant is gericht op alle toepassingen op het portaal van de Sociale Zekerheid die voor eender welk onderwerp het opzetten van een 'chatbot' vereisen. Belangrijk is dat het totaal aantal oproepen per maand is beperkt tot 10.000 berichten, en dat daarboven extra kosten worden aangerekend.

Meer informatie vindt u op de watsonAssistant pagina.

Indien u nog vragen heeft, kan u een e-mail sturen naar ReuseOperational@smals.be.

Hoe neem jij deel aan ons project?

Vul de catalogus aan

Heb je een herbruikbare component die voor een andere instelling van pas kan komen?

Leg hem aan ons voor!

Ontdek onze getuigenissen

Neem deel aan onze evenementen

Ideeën uitwisselen over hergebruik? Dat kan op onze evenementen. We organiseren er regelmatig!

Schrijf je zeker in!

Abonneer je op de nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in hergebruik.

Abonneer je

Deel je ervaringen

Is jouw project een succes geworden dankzij een hergebruikte component?

Laat het ons weten! 

Ontdek onze getuigenissen

Naar boven