Service om gespreksstromen te creëren tussen een toepassing en zijn gebruikers op basis van AI van een 'chatbot'
De REST-service watsonAssistant is een doorgeefluik naar de Watson Assistant webservice van IBM.
Deze maakt het mogelijk om op basis van een ontvangen tekst een tekst terug te bezorgen en wordt aangemaakt met behulp van AI (Artificiële Intelligentie) van een 'chatbot', die voorafgaandelijk geconfigureerd werd in de IBM Watson Assistant WebApp.
Opmerking: Het totaal aantal oproepen per maand is beperkt tot 10.000 berichten, hierboven wordt een supplement aangerekend.
Alle toepassingen op het portaal van de Sociale Zekerheid die voor eender welk onderwerp het opzetten van een 'chatbot' vereisen.
Contact: ReuseOperational@smals.be
Heb je een herbruikbare component die voor een andere instelling van pas kan komen?
Ideeën uitwisselen over hergebruik? Dat kan op onze evenementen. We organiseren er regelmatig!
Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in hergebruik.
Is jouw project een succes geworden dankzij een hergebruikte component?